pátek 20. dubna 2012

Mix...



Jsem tu s takovým namixovaným postem ..přidávám outfit,který sem dala dohromady dneska,nějaké new in fotky a taky random ;) V poslední době jsem se pokusila dát se dohromady a začíst číst... a docela mě to chytlo čtu "Deník Anny Frankové" protože jsem se o tom učili ve škole a dívali se taky na film tak mě to nějak zaujalo a ono mě to baví :)(vždycky když jsem se rozhodla přečíst nějakou knihu tak jsem zkončila na páté straně a to bylo vše takže to je úspěch :D) jinak v poslední jsme hodně často v Brně,protože tam chodím na ortodencii ..yep v červnu budu mít rovnátka :D a ano těším se na tu bolest a rovný zuby! Tak já zase povalím zítra máme tu "EKO" přehlídku o,které jsem už zmiňovala tak mi držte palce!
boty,brýle-New Yorker,kalhoty-dárek,tílka-second hand,džinová bunda-C&A,psaníčko-vintage




Nové stíny dá se říct za pár kaček :) proč ne?

tři nové šátky líbí se mi,že je můžu různě kombinovat k sobě ..
V poslední době jsem si hodně oblíbila pití Bílého s citrusem  čaje od TEKANE a k tomu knížka ;)
                                              Nezapomeňte na mě a držte palce na zítra ..Vše Mag.

3 komentáře:

  1. wonderful jacket and bag:)
    please visit me in free time:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. super povedený outfit, můj hlas na jsinej.cz je tvůj ;))
    -moc se mi líbí psaní a botky!

    OdpovědětVymazat