středa 23. května 2012

New things! and some photos

Hlásím se ze strašným zpožděním :/ a za to se strašně omlouvám,ale poslední dobou jsem vůbec neměla chuť nic fotit tak snad doufám,že dnes bude stačit menší new in a nějaké fotky z Bystřického muzea kde jsem byli ze školou ..budu se snažit to tak nějak napravit,ale já když tu něco slíbím tak to pak neudělám -Takže nic neslibuju ;)
A tady jsou novinky:
Laky z AVONU mi(nám) koupila maminka,ale jsem nadšená  z toho od Maybelline,protože jsem ho koupila jen za 30,- nebo 40,- Kč  mám tyto laky hodně ráda a ta barva! ;)


Náušnice jsou z Tesca myslím F&F mám je hlavně kvůli šatům,které vydíte dole ...
sbírka vintage pásků od Petiné babičky :) je to jenom polovina s těch co mi dala a,že jich je fakt hodně!

adidas mikina za 75,- Kč jojo je ze sekáče a jsem z ní obzvlášť nadšená,protože jsem takovou sháněla dlouho..
A konečně asymetriské šaty z Tally Weijl koupila jsem je ,protože budeme mít nakonci školního roku absoluventský představení jestli se tomu tak dá říct ..zkoušela jsem si několik šatů,ale tyhle padli nejlépe..

K. u jednoho z obrazů v galearii muzea
Tenhle se mi prostě líbil nejvíce ty barvy a tak ..moc pěkný!

No pro dnešek všechno ...Your Mag.

1 komentář:

  1. jee tá mikina je super :) škoda že u nás nie je žiadny schopný skáč
    fash-passion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat