neděle 22. července 2012

My DIY shirt/T-shirt from scarf ;)

Dnes jen vám představuji moje čerstvé DIY tričko nebo spíš halenku ...vzniklo tak,že jsem starý šátek po babičce rozstříhala společně se staršími šedými šaty sešila a je z toho tohle :) ...no jsem amatér takže pro zkušenější nemám to ještě úplně začištěné apod. to budu dodělávat zítra společně s šaty z takovou slonovinou barvou jsem zvědavá jak to dopadne takže jak budou určitě vyfotím :) ..



 Novinky u mě? svým způsobem jen to,že možná navštívím Prahu na což se moc těším a doufám,že to vyjde :) v poslední době hodně chodíme s M. po různých party za což jsem ráda,protože je to úžasný odreagování házím sem tedy nějaké fotky z té minulé ...No doufám,že už brzy nastane konečně hezké počasí! tohle už mě fakt hodně štve ..
s M.

s nejmilovanější sestřenkou :)

moje kočky :)

See you soon ! with love Mag.

Žádné komentáře:

Okomentovat