neděle 18. listopadu 2012

No idea.

Tak po delší době opět tu..No a to jen kvůli pár fotkácm,které jsem dneska nafotila+ jsem dám ještě nějaký malý mix..jinak v poslední době už vůbec nemám chuť fotit...asi to bude tím foťákem..přece jenom když s ním fotím už 3 roky v kuse tak to přestane bavit..chce to něco nového takže jen doufám,že se Vánoce vydaří :D ...
 Jinak mám nové suprovní botky,ale na mojí škodu když jsem ji je vzala poprvé do školy tak se mi z nich okamžitě udělali pluchýře a bolí z nich nohy :/ asi to chce zvyk ...No tak či tak mějte se krásně!
nové botky-omlouvám se za to,že jsou špinavé,ale ono když jdete po poli tak to jinak nejde :D
Miluju ho! ..no jo můj dnešní fotograf :* a jak stylovej je! :D

                                                                vaše-    Mag.

3 komentáře: