středa 19. června 2013

Iron Maiden

Nedávno u mě proběhl větší nákup a to s tím,že si seženu plavky..plavky jsem si koupil,ale v tomto postu jde o něco jiného...Nevím,ale pár z vás možná ví,že jsem od mala vyrůstala v metal/rockové hudbě ..hlavně díky Taťkovi samozřejmě a protože je(ne jen on celá rodina) blázen do skupiny IRON MAIDEN tak celé rodině koupil lístky na koncert a o prázdninách na ně pojedem (dokonce po 2.)...No to byla odbočka k rodinému tématu teď k oblečení -úplnou náhodou jsem toto tílko našla v H&Mku byla jsem z něj tak nadšená,že bylo jasné,že si ho ponesu domů..to bych nebyla já abych nesháněla něco k němu a uviděla jsem tuhle sukni v New Yorkeru a váhala jestli si já mám vůbec zkoušet ..zkusila a nakonec mi ji i mamka pochválila takže to bylo jasný :) ..uff ještě bych psala,ale sama vím,že když vidím něco dlouze napsaný tak se mi to nechce číst.jsem zloduch :D
PS:přežívejte tohle vedro jak chcete,ale hlavně nebuďte hloupý jako já a nechoďte skoro 3 kilometrovou tůru v tom největším vedru domů po cestě na, kterou krásně svítí sluníčko :( :D
Top-H&M,Skirt-New Yorker,shoes-F&F,bag-Vans,vest-Second hand(Diesel)+Diy




Your Mag. :)

1 komentář: