sobota 30. července 2011

I Love WHITE!

Noo tady je další outfit je z dneška :) a fotila mě babička :) :D...vždycky mě fotí mamka nebo samospoušť,ale dneska na řadu přišla babička :) jinak k Titulku I Love WHITE!...nevíma,ale poslední dobou se mi bilá,bežová,světle hnědá a další podobné kremové barvy strašně líbí ..příjdou mi na léto nejlepší není v nich příliš velké horko a rozzařují :)...jinak v outfitu můžete vidět ten můj slibovaný poklad -Kabelku po neznámým majiteli:) pravděpodobně to bylo moji prababičky ,ale vážně nevím ,no tato kabelka moc zachovalá není je taková špinavá ,protože byla nalezena na půdě kde 30 let nikdo nebyl :)mamka se mi ji pokusila vyčistit tak snad to není tak tragický :) zatím ..Bye:)
svetřík-po mamce,tílko H&M,pásek-Takko,kalhoty-po sestřenici(upravené)
kabelka-??,boty-babička :)náramky,náhrdelník-růžně (z dovolených atd..)

Žádné komentáře:

Okomentovat