neděle 9. října 2011

My Marks&Spencer scarf!

Ahoj po dlouhé době se vracím s nějakým tím postem :)...nedávno jsem byla s mamkou okukovat místní sekáče ..měli jsme málo času tak jsme si prohlídli jen jeden,ale i tak to stálo za to ..když už jsme si řeklio,že už půjdem uviděla jsem košík  s šátkama a na něm napsáno anglické zboží..tak si říkam proč né? a už sem viděla ty krásný šátečkya mezi nimi tady ten co mám na sobě v 1. outfitu stál mě něco kolem 150,-kč což se v celku dá no a když sem si ho doma pečlivě prohlížela čekalo mě milé překvapení měl tam ještě originální cedulku s cennou v Eurech :) a podním miniaturní cedulka a naní napsáno Marks&Spencer :)) v originálu stála 20 Euro( něco kolem 400,-kč),ale já ji mám za 150,-kč :) dobrá koupě :))...jinak co se odehrálo v poslední době? absolutně nic..,ale jsem ráda,že už se ochladilo konečně budu moc vytáhnout ty bundičky apod.viz 2.outfit :))...no nic já zase poletím jakmile něco zase nafotím určo přidám ...Mějte se :)

1.outfit...nevím.proč sem si tu šáli takhle zavázalo..prostě se mi to líbí a navíc to zahřívá..jinak
tohle je můj klasický školní outfit..na podpatku do školy mě teď potkáte málo často...:)
boty-Mixer(myslím),kalhoty-sestřenka,kardigan-second hand,taška-vitnamský obchod,pásek-Takko
(Omlouvám se za nekvalitní fotky..bylo to foceno na rychlo)


2.outfit..nojo už se nám ochlazuje takže už bylo na čase vytáhnout bundu..boty-mamčiny,kalhoty-
Terranova,pásek-po mamince,svetřík-second hand( HM),bunda-second hand,kabelka-prababička


jo ještě se omlouvám za ty divný postoje :D

včera večer na ČT2 dávali 30 sestřih z modná přehlídky Blanky Matragi a už jen při prvních pár
minutách se mi dostavili takové nápady na návrhy,že jsem si pak musela vzít papír něco na psaní na čmárat
vyšlo z toho tohle ..jinak na živo to vypadá uplně jinak tady mě to příjde takové malé,ale přitom je to A3 :)

 a tady moje práce s photoshopama :) zkusím to použít na nový desing blogu :)příjde mi to
takové zajímavé :)

2 komentáře: