neděle 16. října 2011

Outfits!

Jak bych dnešek shrnula? noo měli jsme jít ven,ale z toho nějak sešlo tak jsem celej pro nudila a řekla si,že vám se mohla hodit nějaký ten outfitový post ;) tady tady je ..navýběr je ze dvou outfitů..a na nich můžete vidět moje nejnovější kousky(kabátek,svetr a botky)...botky opět kuriozitka našla jsem je v naší tvz. botárně..kde skládáme boty,které to dané obdoí nepotřebuju,ale já si myslím,že si dokážete vyložit sami co to je :D..nevím prostě mi padli do oka jsou babičky a její botky jsou mi často velké,ale tyhle jsou akorát :)..no a opět se omlouvám za divné výrazy ;) ..no nic tak se mějte :) a předem se omlouvám kdyby tu bylo zase ticho ...Bye! :)

1.boty-babička,legíny-HM,bodyskirt-DIY,kabátek-outlet(Orsay),kabelka-mamčina,šátek-outlet,naušnice-DIY

2.bunda-second hand,svetr-second hand(HM),halenka-darovaná

3 komentáře:

  1. jůů tak ten kabátek je ůžasný,můžu se zeptat na kolik tě vyšel,a kde jsi ho ulovila(outlet)?

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc si toho vážím :)..jiank kabátek je z outletu (je to něco jako secondhand akorát dražší...a ten se nachází v Tišnově malinké městečko u Brna ;)a vyšel mi na 560,-kč :)

    OdpovědětVymazat