pátek 30. března 2012

DIY-náramek

Koho by nenaštvalo když se píšete s dlouhým návodem na pletení a on se vám při publikování postu sekne internet :/:D je to až směšný :D za což se vám musím omluvit,ale návod vám sem dneska nenapíšu,protože už nemám sílu ..bylo to tak dlouhé a ono se mi to ani neuložilo :/ :D přidám jen koláž fotek tak třeba to pochopíte i zní..
                                                Užívejte ten prozatím deštivý víkend!:(:)

5 komentářů:

  1. ty náramky vypadají skvěle, ale já bych to asi nedokázala upléct podle tohoto..zkus sem hodit teda nějaký ten postup :)) a jinak ti to strašně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju:)) určitě se pokusím co nejdřív ten postup dodat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na té fotce ti to moc sluší!! :) A těším se na postup.. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. chudák, ale nedivím se, taky bych to už psát nechtěla, ale náramek je moc pěkný a ty máš vážně úžasný vlasy!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni moc děkuju jsem ráda,že to tady nepíšu pro nic za nic a no hodně se mi nechtělo,ale před chvílí jsem návod dopsala a taky jsem se u toho nervovala :D tak snad to bude pochopitelné :)

    OdpovědětVymazat