neděle 25. března 2012

Spring is finally here! :))

Zdravím po docela dlouhé době s outfitovým postem :)).Dneska jsem chytla jakousi fotící náladu takže celej den nedělám nic jiného než fotím a tím i otravuju celou rodinu ...Zvolila jsem takový dá se říct elegantnější outfit a navíc s černou barvu,která se mi na mě moc nelíbí,ale nepříjde mi to špatné..stejně se mi nejvíc líbí ten barevný maxi overal,který vypadá jako šaty koupila jsem ho náhodou v Second handu a to jsem si navíc myslela,že je to tílko,ale doma jsem mě do toho špatně vlezlo takže jsem zjistila v čem bude asi chyba :D ,ale líbí se mi ty barvy a je s příjemného materiálu tak proč ne? ...určitě vás dneska zahrnu více postama,protože jsem byla v Brně tak mám hodně nových věcí takže se budu chlubit..dobře nebudu tu vypisovat nesmyly .

Uživejte Neděli :))

Žádné komentáře:

Okomentovat