pátek 28. září 2012

Party all day and all night!

Včera/dnes jsem byla zase v klubu nevím jak to mám tady říkat u nás se tomu říká ''prasec'' jelikož jsme na vesnici :D,ale oficiální název je club 007 tak si to nějak přeberte..no káždopádně vůbec se mi tam nechtělo šla jsem až kolem 11 a už se mi tak chtělo spát,ale ''hecla'' jsem se a šla a jsem moc ráda,že jsem šla,protože mám tak spoustu báječných fotek o,který se musím prostě podělit :)....
 No tet bych měla jít sprádvě krestli do NDI (navrhování design interieru),ale moc se mi do toho nechce..mám chuť po dlouhé době něco ušít tak se asi podívám po nějaké látce a inspiraci a uvídím jestli něco vznikne :)







                                                                      
                                                   Žijte naplno! Vaše Mag.

Žádné komentáře:

Okomentovat