úterý 11. září 2012

Stále a stále dokola...

Dneska jsem tu jen narychlo s pár fotkama co jsem nafotila ...Taky vám příjde,že se ty dny točí v to samým směru? u mě je to škola-chvíli doma-spát a tak to je furt dokola :/ ...už,aby byl víkend,jelikož žiju na vesnici tak se u nás pořádají krojované hody a já jako velká aktivistka (díky mamce) se jednou za rok do toho kroju převleču a chodím po celé vesnici ..jo je to zábava :D,která pak následuje :D a pak následuje club a pak? nechci vědět jen vím,že si tenhle víkend patřičně užiju ..vždycky jsem snažila být za tu slušnou a vždycky jsem byla já ta co odváděla opilou kámošku domů :D ..ale asi je to moje jaká si ''nátura' prostě si sebe nedokážu v 15-cti letech pod vlivem :D ...a proč,že se tu tak rozepisuju do ''hloupostí'' ...pusťte si film L.O.L né ten francouzký,kterej byl natočenej v roce 2008 mám tušení,ale ten americkej s Miley Cyrus ..donutí to člověka hodně přemýšlet ..Proč na mě ty filmy mají takový vliv? ...Mají na vás filmy taky vliv?



Dobrou Noc! ....Vaše Mag.

Žádné komentáře:

Okomentovat