neděle 17. února 2013

Sweet 16!

S Karolínkou :)
Jo už tomu tak je 14.2. jsem oslavila svoje 16! :D byl to poměrně chaotický týden ..sice jsem měla prázdniny,ale neužila jsem si je ...pořád jsem se lámala nad rýsováním do školy a čekala než příjde tento víkend a oslavy ...,ale každopádně Páteční večer byl hodně vydařený! Dárky? vážně bych řekla,že tyto narozky byli doslova nejvoňavější! ...a jinak jsem si nedávno objednala něco z E.L.F kosmetiky a docela často ji používám takže možná vás čeká recenze čili moje názory na ni :) přidávám mix fotek z párty ...kde jsem měla zrcadlovku takže jsme toho vážně za tento týden hodně nafotila ;)

s Raegem :)

:)



My freaking good  wall <3 aneb když se nudím :)

<3

S Anetkou <3
We love you! :D <3 .................Your M.

Žádné komentáře:

Okomentovat