středa 6. března 2013

New love!

Zdravím! :) dneska mi konečně dorazila moje vysněná láska ..Vans láska z templestore.cz ...když jsme tak prohledávala černé kabelky tahle mě uchvátila nejvíc :) ...Každopádně bych tenhle obchod doporučila ..nákup byl bez jakýchkoliv  problémů a za 2 dny jsem kabelku měla doma :) se spustou nálepek a katalogama :) a navíc nad tisícovku poštovný zdrarma takže supr ..no toť k reklamě :D (není to reklama jen doporučení )
 Navíc na mě můžete vidět nové legíno/kalhoty z F&F ...měla jsem strach,protože jsme je jen uviděla a ani si je nezkoušela vzala je a nakonec jsou fajn ...budou hodně dobrý na letní večery :) ..jinak v Sobotu odjíždím do Alp(Rakousko) a to k Italským hranicím takže se pojedem podívat i tam :) čekejte zásobu fotek :)




Hop! ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat