pátek 19. srpna 2011

Mini Curls :P

Ahoj tento článek bude o vlnkách.. jako svoje přirozené vlasy mám sice vlny,ale jsou takové divné a není to ono ..včera vnoci jsem se nudila a nevěděla co mám dělat tak sem si řekla,že si trošku zaexperimentuju,ale neměla jsem nic čím bych vlny udělala..ale z ničeho nic mě napadli papírové kapesníčky namatávala jsem a sukovala až jsem, měla hlavu jak kdybych vylezla z odpadkového koše :D šla jsem stím spát a když sem to ráno sundala měla jsem asi po 4 letech vlasy krátké na "mikádo" akorát mi to dělalo divný tvar tak jsem toi načesala a tady máte výsledek..jinak dodávám něco jako postup,ale moc to na fotkách nejde vidět,protože byla tma a moje pokojové světlo je hodně špatné..tak snad něco pochopíte ..:) příští článek bude v tomhle ůčesu akorát se bude jednat o outfit a moje zvěřstvo :P zatím :)

Nejdříve si řádně pročešeme vlasy..můžou být i mokré,ale mě se nechtěli umývat tak jsem vlala nějaký
sprej pro objem nebo na rozčesání a důkladně sem ho aplikovala tak,aby vlasy byli vlhké...máme vlasy vlhké a rozčesané?..jestli ano..můžeme pokračovat...papírový kapesník roztrhnem na několik proužků ..viz..foto..


 vezmene pramen je jedno jak široký stejně nikdy nebudou stejné..a namotáme na proužek klasicky jako u natáčky
jakmile mám namotáno proužek normálě zavážu a hotovo :) takle pokračujeme po celé hlavě
já akorát vynechala ofinu..máme hotovo? teď už si jen dopřát spánek a po sundání sem udělal to
,že jsem vlasy trošku pročísla kartáčem a přelakoval jsem nic víc :)

výsledný efekt ..zítra vyfotím jak to vypadá další den :)

Žádné komentáře:

Okomentovat