pondělí 8. srpna 2011

Ty moje úpravy :)

Tákže tady přidávám nějaké slibované věci ...jinak k dnešku? celej den je takový jakýsi hnusný..je to hlavně tím počasím nebo nevím čím hodně času sem dneska strávila u šicího stroje a nevím proč,ale oblíbila sem si upravování věcí např:těch co nenosím nebo těch co chtěla mamka vyhodit..no přece se to nevyhodí buď to zkazím nebo se z toho něco vyklube :) tak koukejte :) máte tady aji fotku s Eliškou ze včerejška ,nějakou tu mou starší fotku a starší outfit :)..no nic já půjdu asi zkouknot nějakej ten seriál :) tak se mějte :)
Předtím: absolutně nechápu co to je? :D koupila sem to kdysi v secondhandu a měla sem
to na sobě na max.3krát...nevím co to bylo a jak to nosit tak to chtělo úpravu
koukejte níž :)

a tady je Po :) čili hotový výsledek teď už by mohlo jít pozna,že jde o sukni :)

k tomu to bolérku Před nemám ,ale byli to normální šaty po kolena  a ten pásek
,který mám přišitý ke krajům byl našitý v půlce..našla sem je v pytli s věcma na vyhození a řekla sem ..proč z toho něco
neudělat tak sem to jen roztřihla párkrát zahla ,nařasila rukávy a je to :) a navím je to značka NIKITA(,ale pamatuju si
jak sme je nosila když sem byla menší :D tehdy mi byli po kotníky :D)

s Eliškou :)

jedna starší ..nějak z Února :)


a tady je outfit (tak přibližně z Dubna-Května)-boty-Hunanic nebo Mixer teď přesně nevím,
kalhoty,tílko-vietnamský obchod,svetřík-outlet,šátek-Glanc(pro co neví-časopis),kabelka-po mamce,
pruhovaný náramek-myslí že asi bershka nebo jeans club(mám v tom nepořádek ) :D


1 komentář: