středa 31. srpna 2011

Little photo shoot with Amy and Domi...:)

Ve čtvrtek sem se měla sejít s Amálkou a Domčou a měli nafotit nějaké fotky,protože Amy hodně baví fotit tak sem jí propujčila mojí maličkost...zašla jsem tedy k Domči domů kde už byla i Amy a mohli se jít..šli jsem na místí hřiště kde je to docela hezké,ale váhali jsme kde fotit,protože bylo všude divné světlo..no nic přidávám pár fotek,které vznikli...jsou takové průměrové..Amálka je hodně šikovná,ale jelikož mi bylo strašný horko tak jsem kašlala na pozování a nevěděla co dělat :D no a ještě mi poslala minimum fotek ze,kterých sem vybrala pár docela povedených,protože některé mé obličeje jsou ůděsný :D,ale jinak jí moc děkuju sem ráda,že jsem se mohla propůjčit i jinému foťáku než tomu co mi leží doma :D bylo to moc fajn :)...



uprostřed-Amy,na pravo-Domča :)...jinak sory za ten můj  divnej výraz :D

2 komentáře:

  1. Máš nádhernú farbu vlasov. :)

    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju,ale vem si to tak,že fotky mají upravený barvy takže nevim jestli ty vlasy ve skutečnosti takhle vypadají,ale jinak děkuju :)

    OdpovědětVymazat