čtvrtek 1. září 2011

Shoping days!:)

Ahoj..tak jak jste si užili 1.den školy?..já :D no :D docela dobře :D,Ale už mě naštvali rozvrhem jako v Pondělí hned 1.hodinu tělocvik :D kdo tohle vymyslel? :/..no to je jedno nebudem se zabývat školou jdeme k lepšímu tématu..včera jsem si jako zakončení prázdnin udělali s Míšou výlet do brna..kdy ona si musela něco zařídit na škole..je to ještě dlouhej příběh co se nám stalo,ale nudit vás tím nebudu..po tom co jsem přijeli ze školi tak jsme si udělali takovou větší radost a šli jsme zanakupovat..no mamka mi nějaké peníze dala stím,že sem řrkla,že něco přivezu domů a co jsme přivezla? :D dvě tílka,laky na nehty a nalepovací řasy a peníze žadné :D na štěstí to mamka nějak vzala :D...no toho oblečení se mi za poslední dobu nahromadilo docela hodně,protože jsem byla nakupovat minulej Čtvrtek i s mamkou :)...takže to oblečení půjdu všechno nafotit..jinak sem přidávám fotky z toho včerejška s Míšou :)...no teď pro vás jdu nafotit ty věci tak se zatím mějte :)
outfit-boty-Deichmann,legíny-HM,košile-bratrova,pásek-second hand,kabelka-mamka:)...jinak
ty všechny tašky nejsou moje jsou to aji Míši ..jen tak pro zajímavost :D


:):*

Ona :)

2 komentáře:

  1. Bože ! vy ste už začali v škole ? my až 5. nastupujeme :D a zase máš velmi pekný outfit :)

    OdpovědětVymazat