úterý 6. září 2011

Totally love sweaters! :)

Ahoj strašně se omlouvám za mnou naktivitu,ale ono jak je škola tak nemám moc nápady ani nějak chuť se do něčeho pouštět,protože můj den vypadá docela zajímavě jediný na co mám chuť je si zatancovat jinak bych fůrt ležela u telky :D :D nojono jsem lenoch..takže doufám,že mě pochopíte když to tu nebude fůrt tak plný :)...jinak k tématu dneska se s váma podělím o můj vztah k svetrům :) jak já mám ráda ten měkoučký,zahřívající pocit jéé nojo hodně se těším na zimu společně s létem je mé oblíbené období,ale ta zima přece jenom více,protože na hory,lyže a ta parta co snáma jezdí  bych nikdy nedala dospustit a samozdřejmě vánoce ...achjo ani nazačal podzim a já už tady píšu o Vánocích :D no co přidávám pár svetříků z mé skříně..jejich daleko víc,ale maminka mě jak si nechce fůrt fotit :( :D nojo chtělo by to nějakého dvorního fotografa/ku...taky tak máte rádi svetříky,kardigany,pulovery ..jako já? :)a jinak jakej máte vztah k zimě a podzimu?...mě podzim příjde takový nezíživný ikdyž má určitě něco do sebe :) halvn ě ty barvy :)..no to když sem byla malinká to pro mě byl podzim něco jiného ještě pamatuju jak jsme s Dědem a Brachem vyráběli draka a pak ho šli pouštět :) krásný vzpomínky :))..no nic já si půjdu přeláknout nehty a zkouknu k tomu nějakej seriál nejspíš HIMYM..pá :)
tenhle světřík je ze second handu  ulovila mi ho maminka :)..jinak zbytek outfitu nějak k těm ostaním neberte..jde
tu jen o svetry :)
O tomhle jsem mluvila v shopping postu a je z HM :)

nojo i bratrova skříň prošla mou kontrolou takže svetr je jeho a teď něvím přesně odkud je,ale
myslím,že New Yorker :)

a tenle je po mamince ..líbí se mi na něm ty vystužené rukávy :)

No a tohle je menší dodatek tady jde hlavně o tu halenku dala mi ji babička a je docela hezká :)

Žádné komentáře:

Okomentovat