sobota 24. září 2011

Little Lady! :)

No jsem tady s dalším outfitem ...předvčerejškem sem si řekla,že bych mohla něco vyfotit tak jsem si pro vás nachystala tohle..fotila jsem toho víc,ale rozčlánkuju to abych mohla více přidávat :)
jinak co je nového? no spíš vůbec nic..dá se říct škola,škola a škola..né,že bych byla nějak zaujatá do učení,ale když člověk příjde z té školy už se mi do ničeho ano nechce...takže se do toh blogování budu muset ještě pár let dostávat..no nic já letím ...!
svetřík-second hand(HM),pásek-HM,sukně-sestřenice,boty-FF,pouzdro-Globus,náramky-??(ten pruhovaný je myslím
z Bershky nebo Jeans clubu

zlatý prstýnek-maminčin

4 komentáře:

  1. Blog tedy docela zanedbáváš ;)

    OdpovědětVymazat
  2. To Anonymní: vím,že ho zanedbávám,ale mám i další věci něž fůrt jen fotit:) a myslím,že když napíšu post bez nějaké fotky něbo něčeho je docela na nic :) a taky je hezké když mi tohle napíše Anonym :))nojo co nadělám jestli se ti nelíbí nechoď na něj ..nic víc ti napsat nemůžu :)

    OdpovědětVymazat