neděle 11. září 2011

News! :)

Ahoj opět se hlásím se spožděním,ale co no nějak se mi nechce poslední dobou nic dělat :D nojo tak škola ..jinak k postu včera večer jsem tak zkoumala blogy a našla jsem inspiraci u jedné moc šikovné blogérky odkaz Tady! ..líbí se mi jaké má nápady a našla jsem tam návod na jeden náhredník tak jsme si řekla,že si zkusím taky jeden vyrobit,ale trošku podle sebe ...:) docela mě to chytlo tak jsem vyrobila ještě náramek na ruku koknout se můžete dole :)...a ještě sem přidávám pár ulovků za poslední dobu hodně věcí je ze second handů což ty tu budou docela často,protože teď nějak Brno navštěvovat asi nebudu ..jinak jsme dneska byli u druhé babičky na obědě a zeptala jsme se ji jestli nemí nějaké starší věci,které dřív nosívala(jistě,že měla) takže  jsem si toho domů docela dost přivezla takže určo čekejte brzo nějaký outfitový post :)..já si jdu  lehnout nebylo mi dneska nějak dobře tak se mějte zatím :)..M.W.
náhrdelník

je to takové jednoduché,ale líbí se mi to :)

second hand

second hand

second hand

second hand

M.W.

Žádné komentáře:

Okomentovat