úterý 13. prosince 2011

- + for 5 hair and skin products...

Jelikož jsem nemocná tak mám možnost být na bratrovým počítači takže jsem se rozhodla místo toho nic nedělání a válení v posteli(,ale s bolestmi v krku,kašlem a hnusnou rýmou) :( :P vám sem hodit tu slibovanou recenzi no nafocená je dlouho,ale přidat jí sem už je těžké možná se můžete těšit na nějaké DIY výrobky a předělávky :) snad zase neslibuju zbytečně .....No jinak mám pro vás 5 psaní o různých přípravcích a pardon za nekvalitní fotky je to foceno večer při špatném světle :)
Začneme pleťovými přípravky...a 1. je TEA TREE od ORIFLAME.....je to tyčinka proti akné a svým způsobem můžu říct,že je to malý zázrak tedy aspoň podle mě.......+je docela pratktický takový malinký  vejde se skoro kamkoliv,mentolově voní                                                                  _ docela špatné nanášení



2. odličovač ..ESSENTIALS  od GARNIER....docela jsem si tehnle odličovač oblíbila mám  nedráždí mě oči a není olejovitý                                                              + není olejovitý tudíž mi nedráždí oči                                                                                                                                                   - docela špatně odličuje ,ale není to tak tragické                                         
                                                           
3. krém na tvář..COCOA BUTTER od ZIAJA tenhle pleťový krém jsem si oblíbila obzvlášť proto,že přenádherně voní kakaem a myslím,že tam cítim i vanilku          + nádherně voní,opět mi příjde docela praktický                                -   na mi někdy přišel takový lepkavý,ale př:na rukách je příjemný





a máme tu vlasové přípravky 1. je hotový zázrak GOT2B  smooth and chic  od SCHWARZKOPF je to emulze,která vlasy uhladí dodá lesk a hebkostí vo ní naprosto úžasně a dá se požívat jak na mokré tak na suché vlasy ...tady ani nemusím psát +- ,protože tehne výrobek mě zatím jenom potěšil :) dopručuji na 99 %
2. to naopak GOT2B straight on mě zase nějak nenadchl jeto sprej na vlasy,který má krotit vlny docela nevím jestli mi tenhle přípravek pomohl,ale vím,že si příště nekoupím nijak nevoní spíše můžu říct,že zapáchá ,ale třeba vám pomůže :)

No doufám,že se vám recenze apsoň trochu líbí ..výrobků mělo být původně více,ale nemám na to síly ..takže si půjdu zase lehnout ..Zatím :)

2 komentáře:

  1. tea tree oil mám taky sem s ním docela spokojená,jen mi trošku smrdí :D

    OdpovědětVymazat
  2. No není to tak hrozný jen je takovej hodně výraznej:)))

    OdpovědětVymazat