sobota 31. prosince 2011

New clothes at my closet!

Včera jsem byla v Brně nakupovat oblečení,protože jsem měla nějaké peníze z Vánoc a myslela si,že budou slevy..teda řeknu vám slevy tak přesně tak se tomu nedá říkat ..ceny mi přišli uplně stejné ..možná u některých věcí se mi poštěstilo,ale samá samá cedule se slevama a nic z toho ..no,ale jinak jsem si koupila dvoje kalhoty,kabelku a parku,kterou jsem chtěla už hodně dlouho ..pokoušela jsem se dneska něco nafotit,ale protože se chystáme na hory na,který jedu zítra tak jsem musela fotit málo, se samospouští a foťák mě klame čím dál tím víc (už se nemůžu dočkat na nový) takže se omlouvám za nekvalitní fotky,ale oblečení vidět jde a o to tu jde nejvíc ..no já se s vámi musím rozloučit zíta dopoledne odjíždím a vrací se asi v Sobotu ,ale určitě čekejte odsud nějaké fotky takže.......Šťastný nový rok!/Happy new year! ...

parka,boty,pásek,-New Yorker,kalhoty- Bershka,košile-babička

1 komentář:

  1. Nádhera, koukala jsem na všechny fotky a máš výborný vkus! A parky jsou úplně úžasné, taky si chci nějakou pořídit :)

    OdpovědětVymazat