pátek 16. prosince 2011

Little like a red Riding Hood ...


Dneska popoledni sem rozhodla,že bych dneska mohla přidávat takže jsem se pokusila nafotit nějaké fotky ...téma jsem nějak nevymýšlela ono to nějak samo přišlo když sem si vzala bílou košili a doplnila to o rudě červený šál,který byl dárkem časopisu Instyle ...když se na  podíváte na fotku na hoře tak vážně vypadám jako červená karkulka :D...jinak novinky žádný klávesnice u počítač stále nechce spolupracovat tak sem odsouzená cokoliv psát na bratrovým ..jo a v Neděli jedu s mamkou navštívit Vánoční Brno ..naši už tam byli,ale kvůli mé nemoci jsem nemohla..stejně se nejvíc těším až tam navštívím obchody s oblečením :D ...



Zkoušela jsem i dávat dohromady nějaké oblečení tohle mi příjde takové klasické :)                        


                                                                       

                            boty:New Yorker
                                     kalhoty,košile:babička
                                     pásek:New YorkerSH(second hand) 
                                     přívěšek:DIY                  

2 komentáře:

  1. Krasne fotky, si hrozne roztomila! A maš odomňa FOLLOW jednoznačny! :-)

    http://thebluebusiscallinus.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat