středa 28. prosince 2011

Photo editing..

Dneska jsem opět fotila nějaké tematické fotky,ale jelikož se mi vybíjel foťák tak jsem to moc nestíhala ze světlem a taky to jde vidět na fotkách ...bohužel musím foti samospouětí takže se na těch fotkách nemlžu kontrolovat atd..jinak se dnes budeme bavit o úpravach fotek..co se mě týče já fotky upravuju a docela hodně ..,ale už to není upravování co bylo dřív takovéto kýčovité rámečkování a podpisů naštěstí z tohoto období jsem venku a radši zkouším s upravama experimentovat ...touto dobou upravuju přes Piacasa 3 není to nic extrémního jako pravej photoshop,ale mám tam vše co potřebuji a prozatím jako pro mě pokročilého začatečníka :D to  stačí ...vím tady to kecání člověk moc nebaví jinak TADY! si můžete stáhnout Picasu a TADY! sem začínala s upravama (picnik.com)...

takové staršidelné :D



jiank dneska jsem trénovala na talentové zkoušky..já vím slabé,ale ješt to budu víc ztmavovat jen to jen  takový nákres ;)
No nic já zase půjdu Mějte se ;)

3 komentáře:

  1. Ahoj :) Pokud trénuješ na talentovky na nějakou uměleckou školu, oko máš sice nádherné, ale na talentovkách dostaneš pouhopouhé zátiší :) sama sem na jedné takové byla půl roku, takže pokud chceš uspět, doporučuju trénovat stínování krychle, koule a především nějakého hadru :) držím palce!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za radu,ale já musím taky hlavně trénovat studiji obličije(očí,uší,rtů,nosu),protože tam budu kreslit i obličej tužkou podle živého vzoru :),ale i zátiší budu mít a na to se taky připravuju,ale to oko jako domácí práce,kterých jim musím donést aspoň 10 můžu mít ;)..jinak děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, tak to potom jo :) měla sem asi zastaralou školu :/ :D

    OdpovědětVymazat